DOI: https://doi.org/10.32515/2664-262X.2021.4(35).162-168

Розв’язання багатокритеріальної задачі оптимізації системи автосервісу на прикладі «АНТ-АВТО-СЕРВІС», м. Черкаси

Л.А. Тарандушка, Н.Л. Костьян, І.П. Тарандушка

Об авторах

Л.А. Тарандушка, доцент, кандидат технічних наук, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: tarandushkal@ukr.net, ORCID ID: 0000-0002-1410-9038

Н.Л. Костьян, доцент, кандидат технічних наук, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: 438knl@gmail.com, ORCID ID: 0000-0002-1410-9088

І.П. Тарандушка, асистент, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: tarandushkal@ukr.net, ORCID ID: 0000-0002-5182-3811

Анотація

Досліджується проблема визначення раціональних режимів функціонування системи автосервісу на макрорівні. Здійснено математичну постановку задачі оптимізації для вирішення даної проблеми, що дозволило визначити показники соціально-економічної ефективності до та після оптимізації підприємства та розрахувати критерій доцільності її впровадження на прикладі «АНТ-АВТО-СЕРВІС», м. Черкаси. Результати дослідження пропонується застосовувати в процесі реорганізації систем автосервісу на макрорівні.

Ключові слова

багатокритеріальна задача оптимізації, система автосервісу, математична модель, соціально-економічна ефективність

Повний текст:

PDF

Посилання

1. Tarandushka, L.A., Kostian, N.L., Markov, O.D. & Bilichenko, V.V. (2020). Rozrobka funktsionalnoi modeli merezhi avtoservisnykh pidpryiemstv [Development of car service enterprises network functional model]. Journal of Mechanical Engineering and Transport, № 1 (11), 133–139 [in Ukrainian].

2. Tarandushka L., Kostian N., Rud M., Mateichyk P., Lavryk I. (2020). Determination of efficiency of optimization measures in the car service system. Systemy I srodki transportu. Bezpieczenstwo I materialy eksploatacyjne: monografia: Politechnika Rzeszowska. Rzeszow. №20. P. 93-102 [in English].

3. Subochev O.I. (2001) Pidvyshchennia efektyvnosti vyrobnytstva avtoservisnykh pidpryiemstv na osnovi prioryteriv transportnoho protsesu: Avtoreferat dysertatsii na zdobuttia naukovoho stupenia kandydata tekhnichnykh nauk [Increasing the production efficiency of car service enterprises based on the priorities of the transport process]: Abstract of Phd thesis [in Ukrainian].

4. Markov O.D. (2013). Kryterii ta pokaznyky efektyvnosti avtoservisu [Criteria and indicators of the effectiveness of car service]. Upravlinnia proektamy, systemnyi analiz i lohistyka - Project management, system analysis and logistics, №. 12, 110–116 [in Ukrainian].

5. Krokhmal N.V., Trusova T.V. (2013). On the Problem of Increasing the Efficiency of Car Service Centres in Russia. Molodoy uchyoniy. Tehnicheskie nauki. № 5 (52), 64-67 [in English].

6. Tarandushka L., Mateichyk V., Kostian N., Tarandushka I., Rud M. (2020) Assessing the quality level of technological processes at car service enterprises. Eastern-European jornal of enterprise technoligies 2/3 (104), 58-75, doi: 15587/1729-4061.2020.200332.

7. Andrusenko, S.I. & Buhaichuk, O.S. (2014). Modeliuvannia biznes−protsesiv pidpryiemstva avtoservisu [Simulation of Business Processes at autoservice enterprises]. Kyiv: Kafedra [in Ukrainian].

8. Andrusenko, S.I. & Buhaichuk, O.S. (2017). Tekhnolohii pidvyshchennia efektyvnosti vyrobnycho-tekhnichnoi bazy pidpryiemstv avtomobilnoho transportu [Technologies for increasing the efficiency of the production and technical base of road transport enterprises]. Kyiv: Medin-form [in Ukrainian].

Пристатейна бібліографія ГОСТ

  • Розробка функціональної моделі мережі автосервісних підприємств / Тарандушка Л.А., Костьян Н.Л., Марков О.Д., Біліченко В.В. Вісник машинобудування та транспорту. 2020. №1(11). С. 133-139.
  • Tarandushka L. Determination of efficiency of optimization measures in the car service system / L. Tarandushka, N. Kostian, M. Rud, P. Mateichyk, I. Lavryk // Systemy I srodki transportu. Bezpieczenstwo I materialy eksploatacyjne: monografia: Politechnika Rzeszowska. Rzeszow. 2020. №20. P. 93-102.
  • Субочев О.І. Підвищення ефективності виробництва автосервісних підприємств на основі пріоритерів транспортного процесу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : 05.22.20 . НТУ. К., 2001. 18 с.
  • Марков О.Д., Марков П.О. Критерії та показники ефективності автосервісу. Управління проектами, системний аналіз і логістика. 2013. Вип. 12. C. 110-116.
  • Krokhmal N. V., Trusova T. V. On the Problem of Increasing the Efficiency of Car Service Centres in Russia. Молодой учёный. Технические науки. 2013. № 5 (52). С. 64-67.
  • Assessing the quality level of technological processes at car service enterprises / Tarandushka L., Mateichyk V., Kostian N., Tarandushka I., Rud M. Eastern-European jornal of enterprise technoligies. 2/3 (104). 2020. pp. 58-75. DOI: 15587/1729-4061.2020.200332.
  • Андрусенко С.І, Бугайчук О.С. Моделювання бізнес-процесів підприємства автосервісу : монографія. К. : Кафедра. 2014. 328 с.
  • Андрусенко С.І., Бугайчук О.С. Технології підвищення ефективності виробничо-технічної бази підприємств автомобільного транспорту : навчальний посібник. К. : «Медін-форм» 2017. 212 с.

  • Copyright (c) 2021 Л.А. Тарандушка, , Н.Л. Костьян, І.П. Тарандушка