DOI: https://doi.org/10.32515/2664-262X.2022.5(36).2.307-312

Аналіз транспортних потоків та прогнозування інтенсивності руху різних видів транспорту на прикладі вулично-дорожньої мережі м. Черкаси

І.А. Шльончак, О.Ю. Лук’янченко, І.П. Тарандушка

Об авторах

І.А. Шльончак, доцент, кандидат технічних наук, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: igor_shlionchak@ukr.net

О.Ю. Лук’янченко, доцент, кандидат технічних наук, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: 111188@ukr.net, ORCID ID: 0000-0002-1734-397X

І.П. Тарандушка, старший викладач, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: tarandushka@ukr.net, ORCID ID: 0000-0002-5182-3811

Анотація

В роботі проводяться дослідження транспортних потоків різних видів транспорту вулично-дорожньої мережі м. Черкаси на прикладі вул. Гагаріна мікрорайону «Митниця». Авторами роботи підкреслюється той факт, що сучасна вулично-дорожня мережа міст, зокрема і в м. Черкаси, яка розраховувалась і будувалася раніше, виходячи із значно меншої інтенсивності руху, виявляється перевантаженою транспортними засобами різних видів. В умовах євроінтеграції, зокрема впровадження нового швидкісного режиму в населених пунктах, спостерігається також зростання затримки транспортних засобів у зонах розміщення, наприклад, нерегульованих пішохідних переходів або світлофорів. Результати дослідження пропонується застосовувати в процесі реорганізації вулично-дорожньої мережі міст України.

Ключові слова

інтенсивність руху, транспортні потоки, вулично-дорожня мережа, різні види транспорту, затримка транспортних засобів, транспортні магістралі

Повний текст:

PDF

Посилання

1. Semchenko N.O. & Reshetnikov E.B. (2018). Doslidzhennia parametriv rukhu hrup transportnykh zasobiv na vulychno-dorozhnii merezhi mist [Research of parameters of movement of groups of vehicles on a street and road network of cities]. Komunal'ne hospodarstvo mist – Municipal enterprises of cities, 7 (146), 12-19 [in Ukrainian].

2. Petrov, E.A. (2002). Modelirovanie dvizhenija transportno go potoka vysokoj intensivnosti [High Intensity Traffic Simulation]. Omskij nauchnyj vestnik – Omsk Scientific Bulletin, 21, 137–138 [in Russian].

3. Petrov, V.V. (2007). Upravlenie dvizheniem transportnyh potokov v gorodah [Traffic management in cities]. Omsk: SibADI [in Russian].

4. Ambarcumjan, V.V., Babanin, V.N., Gudzhojan, O.P. & Petridis, A.V. (1998). Bezopasnost' dorozhnogo dvizhenija. [Road safety]. Moskow^ Mashinostroenie [in Russian].

5. Klinkovshtejn, G.I. & Afanas'ev M.B. (2001). Organizacija dorozhnogo dvizhenija [Traffic organization]. Moskow: Transport [in Russian].

Пристатейна бібліографія ГОСТ

  • Семченко Н.О., Решетніков Є.Б. Дослідження параметрів руху груп транспортних засобів на вулично-дорожній мережі міст. Комунальне господарство міст. 2018. Вип. 7 (146). C. 12-19.
  • Петров Е. А. Моделирование движения транспортного потока высокой интенсивности . Омский научный вестник. 2002. № 21. С. 137 – 138.
  • Петров В. В. Управление движением транспортных потоков в городах : монография . Омск: СибАДИ, 2007. 92 с.
  • Амбарцумян В.В., Бабанин В.Н., Гуджоян О.П., Петридис А.В. Безопасность дорожного движения. Учебное пособие для подготовки и повышения квалификации кадров автомобильного транспорта ; под ред. В.Н. Луканина. М: Машиностроение, 1998. 304 с.
  • Клинковштейн, Г.И., Афанасьев М.Б. Организация дорожного движения: Учеб. для вузов. 5-е изд., перераб. и доп. М.: Транспорт, 2001. 247 с.

  • Copyright (c) 2022 І.А. Шльончак, О.Ю. Лук’янченко, І.П. Тарандушка