DOI: https://doi.org/10.32515/2664-262X.2024.10(41).2.228-232
Удосконалення інформаційної технології роботи опорної станції при перевезеннях парком різних власників
Об авторах
В.В. Кулешов, доцент, кандидат технічних наук, Український державний університет залізничного транспорту, Харків, Україна, e-mail: kuleshov@kart.edu.ua, ORCID ID: 0000-0003-1757-0336
К.В. Крячко, доцент, кандидат технічних наук, Український державний університет залізничного транспорту, Харків, Україна, e-mail: kryachko@kart.edu.ua, ORCID ID: 0000-0003-3087-1272
А.С. Магаляс, аспірант, Український державний університет залізничного транспорту, Харків, Україна, e-mail: maga08magu@gmail.com
Анотація
Більша кількість перевезень на території України здійснюється власним парком операторських компаній. Опорні станції, функції яких можуть виконувати дільничні, сортувальні або вантажні станції, на яких виконуються операції технічного обслуговування, комерційного огляду вагонів та оформлення перевізних документів.
Такі станції, а також підпорядковані їм станції працюють на робочих місцях, які використовують АРМ єдиної автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями АТ "Укрзалізниця" (АСК ВП УЗ-Є).
Ця система призначена для автоматизації технологічних процесів роботи станції, надання оперативної інформації з метою прийняття управлінських рішень персоналом станції, підвищення рівня достовірності вхідної інформації, станційних звітів, оперативної довідкової інформації, яка передана в систему верхнього рівня, за рахунок комплексного контролю.
Ключові слова
автоматизована система керування, інформаційна технологія роботи, опорна станція
Повний текст:
PDF
Посилання
1. During 2023, Ukrzaliznytsia transported 148.4 million tons of cargo. Government news. The only web portal of executie authorities of Ukraine. (2024, Oktober 03). https://www.kmu.gov.ua/news/protiahom-2023-roku-ukrzaliznytseiu-perevezeno-1484-mln-tonn-vantazhiv [in Ukrainian].
2. Transport strategy of Ukraine for the period until 2030. Approved by the order of the Cabinet of Ministers of Ukraine (2018, May 30). №430.https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/430-2018-%D1%80#Text [in Ukrainian].
3. Danko, M.I., & Kuleshov, V.V. (2004). Determination of the fleet of wagons of operating companies to ensure the transportation of goods by rail transport. Kharkiv: Collection of Scientific Works of UkrDAZT [in Ukrainian].
4. Danko, M.I., Kuleshov, V.V., & Lomotko, D.V. (2012) Improvement of the organization and technological model of the use of freight cars of different forms of ownership on the railways of Ukraine. Kharkiv: Collection of Scientific Works of UkrDAZT [in Ukrainian].
5. Sathaporn, O., & Songyot, K. (2016). Border crossing design in light of the ASEAN Economic Community. Simulation based approach. Transport Policy, Р. 1-12.
6. Dewilde, T., Sels, P., Cattrysse, D., & Vansteenwegen, P. (2013). Robust railway station planning: An interaction between routing, timetabling and platforming. Journal of Rail Transport Planning & Management. Р. 68-77.
Пристатейна бібліографія ГОСТ
1. Протягом 2023 року Укрзалізницею перевезено 148,4 млн тонн вантажів. Новини Уряду. Єдиний веб-портал органів виконавчвої влади України. URL: https://www.kmu.gov.ua/news/protiahom-2023-roku-ukrzaliznytseiu-perevezeno-1484-mln-tonn-vantazhiv (дата звернення: 03.10.2024).
2. Транспортна стратегія України на період до 2030 року. Схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 травня 2018 р. № 430-р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/430-2018-%D1%80#Text (дата звернення: 03.10.2024).
3. Данько М.І., Кулешов В.В. Визначення парку вагонів операторських компаній для забезпечення перевезень вантажів залізничним транспортом. Зб. наук. праць УкрДАЗТ, 2004. Вип. 57. С. 121–128.
4. Данько М.І., Кулешов В.В., Ломотько Д.В. Удосконалення організаційно-технологічної моделі використання вантажних вагонів різної форми власності на залізницях України. Зб. наук. праць УкрДАЗТ, 2012. Вип. 129. С. 5–12.
5. Sathaporn Opasanon, Songyot Kitthamkesorn Border crossing design in light of the ASEAN Economic Community: Simulation based approach. Transport Policy. Vol. 48, 2016. Р. 1–12.
6. Thijs Dewilde, Peter Sels, Dirk Cattrysse, Pieter Vansteenwegen Robust railway station planning: An interaction between routing, timetabling and platforming. Journal of Rail Transport Planning & Management. Vol. 3, 2013. Р. 68–77.
Copyright (c) 2024 В.В. Кулешов, К.В. Крячко, А.С. Магаляс
Удосконалення інформаційної технології роботи опорної станції при перевезеннях парком різних власників
Об авторах
В.В. Кулешов, доцент, кандидат технічних наук, Український державний університет залізничного транспорту, Харків, Україна, e-mail: kuleshov@kart.edu.ua, ORCID ID: 0000-0003-1757-0336
К.В. Крячко, доцент, кандидат технічних наук, Український державний університет залізничного транспорту, Харків, Україна, e-mail: kryachko@kart.edu.ua, ORCID ID: 0000-0003-3087-1272
А.С. Магаляс, аспірант, Український державний університет залізничного транспорту, Харків, Україна, e-mail: maga08magu@gmail.com
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1. During 2023, Ukrzaliznytsia transported 148.4 million tons of cargo. Government news. The only web portal of executie authorities of Ukraine. (2024, Oktober 03). https://www.kmu.gov.ua/news/protiahom-2023-roku-ukrzaliznytseiu-perevezeno-1484-mln-tonn-vantazhiv [in Ukrainian].
2. Transport strategy of Ukraine for the period until 2030. Approved by the order of the Cabinet of Ministers of Ukraine (2018, May 30). №430.https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/430-2018-%D1%80#Text [in Ukrainian].
3. Danko, M.I., & Kuleshov, V.V. (2004). Determination of the fleet of wagons of operating companies to ensure the transportation of goods by rail transport. Kharkiv: Collection of Scientific Works of UkrDAZT [in Ukrainian].
4. Danko, M.I., Kuleshov, V.V., & Lomotko, D.V. (2012) Improvement of the organization and technological model of the use of freight cars of different forms of ownership on the railways of Ukraine. Kharkiv: Collection of Scientific Works of UkrDAZT [in Ukrainian].
5. Sathaporn, O., & Songyot, K. (2016). Border crossing design in light of the ASEAN Economic Community. Simulation based approach. Transport Policy, Р. 1-12.
6. Dewilde, T., Sels, P., Cattrysse, D., & Vansteenwegen, P. (2013). Robust railway station planning: An interaction between routing, timetabling and platforming. Journal of Rail Transport Planning & Management. Р. 68-77.
Пристатейна бібліографія ГОСТ
1. Протягом 2023 року Укрзалізницею перевезено 148,4 млн тонн вантажів. Новини Уряду. Єдиний веб-портал органів виконавчвої влади України. URL: https://www.kmu.gov.ua/news/protiahom-2023-roku-ukrzaliznytseiu-perevezeno-1484-mln-tonn-vantazhiv (дата звернення: 03.10.2024).
2. Транспортна стратегія України на період до 2030 року. Схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 травня 2018 р. № 430-р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/430-2018-%D1%80#Text (дата звернення: 03.10.2024).
3. Данько М.І., Кулешов В.В. Визначення парку вагонів операторських компаній для забезпечення перевезень вантажів залізничним транспортом. Зб. наук. праць УкрДАЗТ, 2004. Вип. 57. С. 121–128.
4. Данько М.І., Кулешов В.В., Ломотько Д.В. Удосконалення організаційно-технологічної моделі використання вантажних вагонів різної форми власності на залізницях України. Зб. наук. праць УкрДАЗТ, 2012. Вип. 129. С. 5–12.
5. Sathaporn Opasanon, Songyot Kitthamkesorn Border crossing design in light of the ASEAN Economic Community: Simulation based approach. Transport Policy. Vol. 48, 2016. Р. 1–12.
6. Thijs Dewilde, Peter Sels, Dirk Cattrysse, Pieter Vansteenwegen Robust railway station planning: An interaction between routing, timetabling and platforming. Journal of Rail Transport Planning & Management. Vol. 3, 2013. Р. 68–77.
Copyright (c) 2024 В.В. Кулешов, К.В. Крячко, А.С. Магаляс