DOI: https://doi.org/10.32515/2664-262X.2024.9(40).1.118-126
Оптимізація процесу виконання експертного дослідження транспортних засобів на основі моніторингу основних показників
Об авторах
Л.А. Тарандушка, професор, доктор технічних наук, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна , e-mail: tarandushkal@ukr.net, ORCID ID: 0000-0002-1410-9088
В.В. Халявка, зам. директора Черкаського НДЕКЦ МВС України, e-mail: 24_ itevkt@ukr.net, ORCID ID: 0009-0009-0811-7282
Я.С Коломієць, гол. суд. експерт відділу криміналістичного досл. та дублювання ідентиф. номерів трансп. засобів Черкаського НДЕКЦ МВС України, e-mail: yarik982@gmail.com
Анотація
Під час дослідження якості роботи експертних пунктів щодо комплексного дослідження транспортних засобів, було виявлено основну групу параметрів, що відображають організаційну структуру експертних установ та розроблено алгоритм їх моніторингу. В результаті проведення аналізу функціонування експертної служби з дослідження транспортних засобів за запропонованим алгоритмом стає можливим виявити недоліки організації даного роду підприємства, в результаті вдосконалення яких можна підвищити ефективність його функціонування.
Ключові слова
параметри, організаційна структура підприємства, експертна установа
Повний текст:
PDF
Посилання
1. Ludchenko, O. A. (2003) Tekhnichne obsluhovuvannia i remont avtomobiliv [Maintenance and repair of cars]. K. : Znannia-Pres [in Ukrainian].
2. Khaksar, S.M., Nawaser, K., Jahanshahi, A.F. & Kamalian A. R. (2011). The relationbetween after-sales services and entrepreneurial opportunities: Case study of Iran-Khodro Company. African Journal of Business Management, 5(13), 5152-5161. Retrieved from https://www.researchgate.net/ publication/273003531 [in English].
3. Velimiroviс, D., Duboka, C. & Damnjanoviс P. (2016). Automotive maintenance quality of service influencing factors. Tehnicki Vjesnik, 23, 1, Retrieved from https://www.researchgate. net/publication/ 283665459 [in English].
4. Tarandushka, L. A. & Tarandushka, I. P. (2014). Tekhnolohiia monitorynhu pokaznykiv iakosti tekhnichnoho obsluhovuvannia ta remontu avtomobiliv [Technology for monitoring quality indicators of car maintenance and repair.]. Visnyk Chernihivs'koho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu. Seriia «Tekhnichni nauky» Bulletin of the Chernihiv State University of Technology. Series "Technical Sciences", 1, 116-122 [in Ukrainian].
5. Tarandushka, L.A., Tarandushka, I.P. & Odokiienko, S.M. (2016). Rozrobka systemy parametriv dlia otsinky iakosti protsesiv tekhnichnoho obsluhovuvannia ta remontu avtomobiliv [Development of a system of parameters for evaluating the quality of car maintenance and repair processes]. Mizhnarodnyj naukovyj zhurnal «Tekhnolohichnyj audyt ta rezervy vyrobnytstva» International Scientific Journal "Technological Audit and Production Reserves", 3, 52-56 [in Ukrainian].
6. Tarandushka L, Mateichyk V., Kostian N., Tarandushka I. & Rud M. (2020). Assessing the quality level of technological processes at car service enterprises. Eastern-European jornal of enterprise technoligies, 2/3 (104), 58-75. Retrieved from https://journals.uran.ua/eejet/article/view/200332 [in English].
7. Andrusenko, S. I. & Buhajchuk, O. S. (2014). Modeliuvannia biznes-protsesiv pidpryiemstva avtoservisu [Modeling business processes of a car service enterprise]. K : Kafedra [in Ukranian].
8. Baffour-Awuah, E. (2018). Service Quality in the Motor Vehicle Maintenance and RepairIndustry: A Documentary Review. International Journal of Engineering and Modern Technology, 4(1), 14-34. Retrieved from www.iiardpub.org [in English].
9. Kakhovych, Yu. O. & Yanko, K. S. (2011). Kontrol' iakosti produktsii pidpryiemstva v umovakh suchasnoi ekonomiky [Quality control of the company's products in the conditions of the modern economy]. Naukovyj visnyk NHU Scientific Bulletin of NSU, 1, 123–127 [in Ukrainian].
10. Bilets'kyj, E. V., Yanushkevych, D.A. & Shajkhlislamov, Z. R. (2015). Upravlinnia iakistiu produktsii ta posluh [Quality management of products and services]. Kharkiv : KNTEU- KhTEI [in Ukrainian].
Пристатейна бібліографія ГОСТ
1. Лудченко О. А. Технічне обслуговування і ремонт автомобілів : підручник. К. : Знання-Прес, 2003. 511 с.
2. Khaksar S.M., Nawaser K., Jahanshahi A.F., Kamalian A. R.. The relationbetween after-sales services and entrepreneurial opportunities: Case study of Iran-Khodro Company. African Journal of Business Management. 2011. 5(13), 5152-5161. URL: https://www.researchgate.net/publication/273003531 (дата звернення: 14.02.2024 ).
3. D. Velimiroviс, C. Duboka, P. Damnjanoviс. Automotive maintenance quality of service influencing factors. Tehnicki Vjesnik. 2016. 23, 1. 1431-1438 URL: https://www.researchgate.net/publication/283665459 (дата звернення: 17.02.2024).
4. Тарандушка Л. А., Тарандушка І. П. Технологія моніторингу показників якості технічного обслуговування та ремонту автомобілів. Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія «Технічні науки». 2014. №1. С. 116–122.
5. Тарандушка Л.А., Тарандушка І.П., Одокієнко С.М. Розробка системи параметрів для оцінки якості процесів технічного обслуговування та ремонту автомобілів. Міжнародний науковий журнал «Технологічний аудит та резерви виробництва». 2016. №3. С. 52–56.
6. Tarandushka L, Mateichyk V., Kostian N., Tarandushka I., Rud M. Assessing the quality level of technological processes at car service enterprises. Eastern-European jornal of enterprise technologies. 2020. №2/3 (104), P. 58-75. - URL:https://journals.uran.ua/eejet/article/view/200332 (дата звернення: 17.02.2024).
7. Андрусенко С. І., Бугайчук О. С. Моделювання бізнес-процесів підприємства автосервісу : монографія. К : Кафедра, 2014. 328 с.
8. Baffour-Awuah E. Service Quality in the Motor Vehicle Maintenance and RepairIndustry: A Documentary Review. International Journal of Engineering and Modern Technology. 2018. №4(1), P. 14-34. Режим доступу до ресурсу: www.iiardpub.org (дата звернення: 17.02.2024).
9. Кахович Ю. О., Янко К. С. Контроль якості продукції підприємства в умовах сучасної економіки. Науковий вісник НГУ. 2011. №1. С. 123–127.
10. Білецький Е. В., Янушкевич Д.А., Шайхлісламов З. Р. Управління якістю продукції та послуг. Харків : КНТЕУ- ХТЕІ, 2015. 222 с.
Copyright (c) 2024 Л.А. Тарандушка, В.В. Халявка, Я.С Коломієць
Оптимізація процесу виконання експертного дослідження транспортних засобів на основі моніторингу основних показників
Об авторах
Л.А. Тарандушка, професор, доктор технічних наук, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна , e-mail: tarandushkal@ukr.net, ORCID ID: 0000-0002-1410-9088
В.В. Халявка, зам. директора Черкаського НДЕКЦ МВС України, e-mail: 24_ itevkt@ukr.net, ORCID ID: 0009-0009-0811-7282
Я.С Коломієць, гол. суд. експерт відділу криміналістичного досл. та дублювання ідентиф. номерів трансп. засобів Черкаського НДЕКЦ МВС України, e-mail: yarik982@gmail.com
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1. Ludchenko, O. A. (2003) Tekhnichne obsluhovuvannia i remont avtomobiliv [Maintenance and repair of cars]. K. : Znannia-Pres [in Ukrainian].
2. Khaksar, S.M., Nawaser, K., Jahanshahi, A.F. & Kamalian A. R. (2011). The relationbetween after-sales services and entrepreneurial opportunities: Case study of Iran-Khodro Company. African Journal of Business Management, 5(13), 5152-5161. Retrieved from https://www.researchgate.net/ publication/273003531 [in English].
3. Velimiroviс, D., Duboka, C. & Damnjanoviс P. (2016). Automotive maintenance quality of service influencing factors. Tehnicki Vjesnik, 23, 1, Retrieved from https://www.researchgate. net/publication/ 283665459 [in English].
4. Tarandushka, L. A. & Tarandushka, I. P. (2014). Tekhnolohiia monitorynhu pokaznykiv iakosti tekhnichnoho obsluhovuvannia ta remontu avtomobiliv [Technology for monitoring quality indicators of car maintenance and repair.]. Visnyk Chernihivs'koho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu. Seriia «Tekhnichni nauky» Bulletin of the Chernihiv State University of Technology. Series "Technical Sciences", 1, 116-122 [in Ukrainian].
5. Tarandushka, L.A., Tarandushka, I.P. & Odokiienko, S.M. (2016). Rozrobka systemy parametriv dlia otsinky iakosti protsesiv tekhnichnoho obsluhovuvannia ta remontu avtomobiliv [Development of a system of parameters for evaluating the quality of car maintenance and repair processes]. Mizhnarodnyj naukovyj zhurnal «Tekhnolohichnyj audyt ta rezervy vyrobnytstva» International Scientific Journal "Technological Audit and Production Reserves", 3, 52-56 [in Ukrainian].
6. Tarandushka L, Mateichyk V., Kostian N., Tarandushka I. & Rud M. (2020). Assessing the quality level of technological processes at car service enterprises. Eastern-European jornal of enterprise technoligies, 2/3 (104), 58-75. Retrieved from https://journals.uran.ua/eejet/article/view/200332 [in English].
7. Andrusenko, S. I. & Buhajchuk, O. S. (2014). Modeliuvannia biznes-protsesiv pidpryiemstva avtoservisu [Modeling business processes of a car service enterprise]. K : Kafedra [in Ukranian].
8. Baffour-Awuah, E. (2018). Service Quality in the Motor Vehicle Maintenance and RepairIndustry: A Documentary Review. International Journal of Engineering and Modern Technology, 4(1), 14-34. Retrieved from www.iiardpub.org [in English].
9. Kakhovych, Yu. O. & Yanko, K. S. (2011). Kontrol' iakosti produktsii pidpryiemstva v umovakh suchasnoi ekonomiky [Quality control of the company's products in the conditions of the modern economy]. Naukovyj visnyk NHU Scientific Bulletin of NSU, 1, 123–127 [in Ukrainian].
10. Bilets'kyj, E. V., Yanushkevych, D.A. & Shajkhlislamov, Z. R. (2015). Upravlinnia iakistiu produktsii ta posluh [Quality management of products and services]. Kharkiv : KNTEU- KhTEI [in Ukrainian].
Пристатейна бібліографія ГОСТ
1. Лудченко О. А. Технічне обслуговування і ремонт автомобілів : підручник. К. : Знання-Прес, 2003. 511 с.
2. Khaksar S.M., Nawaser K., Jahanshahi A.F., Kamalian A. R.. The relationbetween after-sales services and entrepreneurial opportunities: Case study of Iran-Khodro Company. African Journal of Business Management. 2011. 5(13), 5152-5161. URL: https://www.researchgate.net/publication/273003531 (дата звернення: 14.02.2024 ).
3. D. Velimiroviс, C. Duboka, P. Damnjanoviс. Automotive maintenance quality of service influencing factors. Tehnicki Vjesnik. 2016. 23, 1. 1431-1438 URL: https://www.researchgate.net/publication/283665459 (дата звернення: 17.02.2024).
4. Тарандушка Л. А., Тарандушка І. П. Технологія моніторингу показників якості технічного обслуговування та ремонту автомобілів. Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія «Технічні науки». 2014. №1. С. 116–122.
5. Тарандушка Л.А., Тарандушка І.П., Одокієнко С.М. Розробка системи параметрів для оцінки якості процесів технічного обслуговування та ремонту автомобілів. Міжнародний науковий журнал «Технологічний аудит та резерви виробництва». 2016. №3. С. 52–56.
6. Tarandushka L, Mateichyk V., Kostian N., Tarandushka I., Rud M. Assessing the quality level of technological processes at car service enterprises. Eastern-European jornal of enterprise technologies. 2020. №2/3 (104), P. 58-75. - URL:https://journals.uran.ua/eejet/article/view/200332 (дата звернення: 17.02.2024).
7. Андрусенко С. І., Бугайчук О. С. Моделювання бізнес-процесів підприємства автосервісу : монографія. К : Кафедра, 2014. 328 с.
8. Baffour-Awuah E. Service Quality in the Motor Vehicle Maintenance and RepairIndustry: A Documentary Review. International Journal of Engineering and Modern Technology. 2018. №4(1), P. 14-34. Режим доступу до ресурсу: www.iiardpub.org (дата звернення: 17.02.2024).
9. Кахович Ю. О., Янко К. С. Контроль якості продукції підприємства в умовах сучасної економіки. Науковий вісник НГУ. 2011. №1. С. 123–127.
10. Білецький Е. В., Янушкевич Д.А., Шайхлісламов З. Р. Управління якістю продукції та послуг. Харків : КНТЕУ- ХТЕІ, 2015. 222 с.
Copyright (c) 2024 Л.А. Тарандушка, В.В. Халявка, Я.С Коломієць