DOI: https://doi.org/10.32515/2664-262X.2022.6(37).2.17-25

Моделювання інформаційно-документальної системи презентації освітніх компонент освітньої програми

В.О. Качурівський, Г.М. Качурівська

Об авторах

В.О. Качурівський, доцент, кандидат педагогічних наук, Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Бережанський агротехнічний інститут», м.Бережани, Україна, e-mail: kv.orestovich@gmail.com, ORCID ID: 0000-0002-7357-8706

Г.М. Качурівська, доцент, кандидат фізико-математичних наук, Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Бережанський агротехнічний інститут», м.Бережани, Україна, e-mail: anna.kachurivska@gmail.com

Анотація

У статті представлено концепцію моделі інформаційно-документальної системи з презентації документів освітніх компонент освітньої програми у вигляді дорожньої карти здобуття освіти. Розроблено модель бази, описано сутності та їх атрибути, встановлено відношення між ними для оперативного менеджменту. Визначено користувачів системи та встановлено їх ролі. Розроблено діаграму прецедентів та проведено групування їх за ролями. Запропоновано послідовність взаємодії об’єктів у часі для програмування функціоналу.

Ключові слова

моделювання, інформаційна система, студентоцентризм, база даних, діаграма прецедентів, діаграма послідовностей

Повний текст:

PDF

Посилання

1. Rozvytok informatsiynykh system upravlinnya osvitoyu yak instrument realizatsiyi derzhavnoyi osvitnʹoyi polityky [Development of educational management information systems as a tool for implementation of state educational policy] (2020). S. L. Londara (Ed.). Kiev: DNU «Instytut osvitnʹoyi analityky» [in Ukrainian].

2. Palekha, Yu.I. (2016). Dokumentalno-informatsiyni komunikatsiyi yak osnova komunikatyvnoho menedzhmentu [Documentary and informational communications as the basis of communicative management]. Informatsiyno-dokumentatsiyne zabezpechennya suchasnoho suspilʹstva: materialy Vseukr. nauk.-prakt. konf. (19-20 trav. 2016 r.) – All-Ukrainian Scientific and Practical Conference (pp. 69-79). Kiev: DUT [in Ukrainian].

3. Holitsyn, A.M. (2016). Studentotsentryzm v osvitnʹomu protsesi. Studentotsentryzm u systemi zabezpechennya yakosti osvity v ekonomichnomu universyteti: Vseukr. nauk.-metod. konf. za mizhnar. uchastyu. (2-3 berez. 2016 r.) – All-Ukrainian Scientific and Method Conference (p.84). Kiev: KNEU [in Ukrainian].

4. Dmytrenko, T., Derkach, T., Dmytrenko, A., & Klochko, L. (2021). The information system development for managing the building structures department [Development of an information management system for the Department of Building Structures]. Systemy upravlinnya, navihatsiyi ta zvyazku: zb. nauk. prats – Control, navigation and communication systems: coll. of sci. works. 1(63), 84–89. https://doi.org/10.26906/sunz.2021.1.084 [in Ukrainian].

5. Semenetsʹ, V.V., Filatov, V.O. & Kobzyev, V.H. (2018). Komponenty informatsiynoyi systemy monitorynhu yakosti osvity u Kharkivsʹkomu natsionalʹnomu universyteti radioelektroniky [Components of the information system for monitoring the quality of education at Kharkiv National University of Radio Electronics]. Information systems and technologies IST-2018: 7-i Mizhnar. nauk.-tekh. konf., (10-15 veresnia 2018 r.) – 7th International Science and technology Conf. (pp. 51-54). Retrieved from https://openarchive.nure.ua/bitstream/document/8132/3/Filatov2018.pdf [in Ukrainian].

6. Sharov, S. (2017). Formuvannya indyvidualʹnoyi osvitnʹoyi trayektoriyi studenta zasobamy informatsiynoyi systemy [Formation of the individual educational trajectory of the student by means of the information system]. Naukovyy visnyk Melitopolʹsʹkoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. Seriya: Pedahohika – Scientific Bulletin of the Melitopol State Pedagogical University. Series: Pedagogy, 2, 149-154. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2017_2_24[in Ukrainian].

7. Polozhennya «Pro osvitni prohramy u VP NUBiP Ukrayiny «Berezhansʹkyy ahrotekhnichnyy instytut» [Regulation "On educational programs in the VP NUBiP of Ukraine "Berezhan Agricultural Technical Institute"]. bati.nubip.edu.ua Retrieved from https://www.bati.nubip.edu.ua/Doc/Regulations/ Education/bati_edu_r14.pdf [in Ukrainian].

8. Polozhennya pro orhanizatsiyu osvitnʹoho protsesu u VP NUBiP Ukrayiny «Berezhansʹkyy ahrotekhnichnyy instytut» [Regulations on the organization of the educational process in the VP NUBiP of Ukraine "Berezhan Agricultural Technical Institute"]. bati.nubip.edu.ua Retrieved from https://www.bati.nubip.edu.ua/Doc/Regulations/Education/bati_edu_r01.pdf [in Ukrainian].

9. Polozhennya pro sylabus navchalʹnoyi dystsypliny u VP NUBiP Ukrayiny «Berezhansʹkyy ahrotekhnichnyy instytut» [Provisions on the syllabus of the academic discipline in the VP NUBiP of Ukraine "Berezhan Agricultural Technical Institute"]. bati.nubip.edu.ua Retrieved from https://www.bati.nubip.edu.ua/Doc/Regulations/Education/bati_edu_r10.pdf [in Ukrainian].

10. Kachurivskyi, V. & Kachurivska, H. (2021). Shyfruvannya imen fayliv osvitnikh komponent yak dyskretnykh odynytsʹ informatsiynoyi systemy [Encrypting file names of educational components as discrete units of the information system]. Sustainable development of the agrarian sphere: engineering and economic support: III Mizhnar. nauk.-prakt. konf., (20 zhovtnya 2021r.) – III International Science and Practice Conf. (pp.210-212). Melitopol: FOP Odnoroh T.V. [in Ukrainian].

Пристатейна бібліографія ГОСТ

  1. Розвиток інформаційних систем управління освітою як інструмент реалізації державної освітньої політики: монографія ; за ред. С. Л. Лондара. Київ: ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2020, 258с.
  2. Палеха Ю.І. Документально-інформаційні комунікації як основа комунікативного менеджменту. Інформаційно-документаційне забезпечення сучасного суспільства: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 19-20 трав. 2016 р. К.: ДУТ, 2016. С. 69-79.
  3. Голіцин А.М., Студентоцентризм в освітньому процесі. Студентоцентризм у системі забезпечення якості освіти в економічному університеті: зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. конф. за міжнар. Участю., 2-3 берез. 2016 р. К.: КНЕУ, 2016. С.84
  4. Dmytrenko T. Розробка інформаційної системи управління кафедрою будівельних конструкцій. Системи управління, навігації та зв’язку : зб. наук. праць. 2021. Т.1(63). С. 84-89. doi:https://doi.org/10.26906/SUNZ.2021.1.084
  5. В.В. Семенець, В.О. Філатов, В.Г. Кобзєв. Компоненти інформаційної системи моніторингу якості освіти у харківському національному університеті радіоелектроніки. Інформаційні системи та технології ІСТ-2018. зб. матеріалів 7-ї Міжнар. наук.-тех. конф., 10-15 вересня 2018 р. URL: https://openarchive.nure.ua/bitstream/document/8132/3/Filatov2018.pdf (дата звернення: 07.12.2022)
  6. Шаров С. Формування індивідуальної освітньої траєкторії студента засобами інформаційної системи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2017. №2. С.149-154. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2017_2_24. (дата звернення: 07.12.2022)
  7. Положення «Про освітні програми у ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут». URL: https://www.bati.nubip.edu.ua/Doc/Regulations/Education/bati_edu_r14.pdf (дата звернення: 07.12.2022)
  8. Положення про організацію освітнього процесу у ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут». URL: https://www.bati.nubip.edu.ua/Doc/Regulations/Education/ bati_edu_r01.pdf (дата звернення: 07.12.2022)
  9. Положення про силабус навчальної дисципліни у ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут». URL: https://www.bati.nubip.edu.ua/Doc/Regulations/Education/ bati_edu_r10.pdf (дата звернення: 07.12.2022)
  10. Качурівський В., Качурівська Г. Шифрування імен файлів освітніх компонент як дискретних одиниць інформаційної системи. Сталий розвиток аграрної сфери: інженерно-економічне забезпечення: матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., 20 жовтня 2021р. Мелітополь: ФОП Однорог Т.В., 2021. С.210-212.

Copyright (c) 2022 В.О. Качурівський, Г.М. Качурівська