DOI: https://doi.org/10.32515/2664-262X.2022.5(36).2.253-261

Оцінка якості обслуговування пасажирів міським транспортом загального користування в м. Черкаси

Л.А. Тарандушка, І.А. Шльончак, І.П. Тарандушка

Об авторах

Л.А. Тарандушка, доцент, доктор технічних наук, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: tarandushkal@ukr.net, ORCID ID: 0000-0002-1410-9088

І.А. Шльончак, доцент, кандидат технічних наук, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: igor_shlionchak@ukr.net

І.П. Тарандушка, старший викладач, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: tarandushkal@ukr.net, ORCID ID: 0000-0002-5182-3811

Анотація

Досліджується проблема оцінювання якості транспортних послуг, що надаються населенню міським транспортом загального користування. Визначено найважливіші показники, що відображають якість транспортних послуг та запропонована методика оцінювання обслуговування пасажирів міським транспортом загального користування. Результати дослідження пропонується застосовувати в процесі оптимізації транспортної мережі м. Черкаси.

Ключові слова

якість, показники якості, транспортні послуги, транспортна мережа

Повний текст:

PDF

Посилання

1. Bolshakov, A.M. (1981). Povyishenie urovnya obsluzhivaniya passazhirov avtobusami na osnove kompleksnoy sistemyi upravleniya kachestvom [Improving the level of passenger service by buses based on an integrated quality management system]. Candidate's thesis. Moskow [ in Russian].

2. Sidorov, E.A. (1989). Ekonomicheskaya i sotsialnaya effektivnost ispolzovaniya avtobusov bolshoy vmestimosti pri organizatsii transportnogo obsluzhivaniya naseleniya v gorodah [Economic and social efficiency of the use of large-capacity buses in the organization of transport services for the population in cities]. Candidate's thesis. Moskow [ in Russian].

3. Varelopulo, G.A. (1990). Organizatsiya dvizheniya i perevozok na gorodskom passazhirskom transporte [Organization of traffic and transportation in urban passenger transpor]. Moskow: Transport [ in Russian].

4. Artemev, S.P. (1985). Osnovyi rentabelnosti gorodskogo obschestvennogo passazhirskogo transporta [Fundamentals of profitability of urban public passenger transport]. Probl. kachestva rabotyi i effektivnosti avtomob. transp. Sb. nauch. tr. – Problems of the quality of work and the efficiency of road transport: Sat. scientific works, 4-7 [ in Russian].

5. Shabanov, A.V. (2001). Regionalnyie logisticheskie sistemyi obschestvennogo transporta: metodologiya formirovaniya i mehanizm upravleniya [Regional logistics systems of public transport: methodology of formation and management mechanism]. Rostov n/D. Izd-vo SKNTs VSch [ in Russian].

6. Belikov, I.V. & Kryisin, L.P. (2016). Sociolinguistics: a textbook for undergraduate and graduate programs. (2d ed.) Moskow : Izdatelstvo Yurayt [ in Russian].

7. Parasuraman, A.A (1985). Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research. Journal of Marketing. Vol. 49 (4), P. 41–50. 75. [ in English].

8. Holovne upravlinnia statystyky v Cherkas'kij oblasti: ofitsijnyj sajt. [Main Department of Statistics in Cherkasy Region: official website]. ck.ukrstat.gov.ua. Retbieved from http://www.ck.ukrstat.gov.ua.

9. Gudkov, V.A., Bochkarjova, M.M. & Dulina, N.V. (2008). Kachestvo passazhirskih perevozok: vozmozhnost' issledovanija metodami sociologii [The quality of passenger transportation: the possibility of research by methods of sociology]. VolgGTU. Volgograd [ in Russian].

10. Drjuchin, D.A., Shahalevich, G.A. & Jakunin, N.N. (2012). Rezultatyi tehniko-ekonomicheskoy otsenki strukturyi proizvodstvennoy bazyi ATP. Gruzovoe i passazhirskoe avtohozyaystvo, 1[ in Russian].

Пристатейна бібліографія ГОСТ

  • Большаков А. М. Повышение уровня обслуживания пассажиров автобусами на основе комплексной системы управления качеством: дис. канд. экон. наук. М., 1981. 174 с.
  • Сидоров Е. А. Экономическая и социальная эффективность использования автобусов большой вместимости при организации транспортного обслуживания населения в городах: дис. ... канд. экон. н. М., 1989. 214 с.
  • Варелопуло Г.А. Организация движения и перевозок на городском пассажирском транспорте . М.: Транспорт, 1990 208 с.
  • Артемьев С. П. Основы рентабельности городского общественного пассажирского транспорта . Пробл. качества работы и эффективности автомоб. трансп.: сб. науч. тр., 1985. С. 4–7.
  • Шабанов А. В. Региональные логистические системы общественного транспорта: методология формирования и механизм управления. Ростов н/Д: Изд-во СКНЦ ВЩ, 2001. 205 с.
  • Беликов И. В., Крысин Л. П. Социолингвистика: учебник для бакалавриата и магистратуры / 2-е изд., перераб. и доп. М. : Издательство Юрайт, 2016. 337 с. Серия : Авторский ученик.
  • Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research / A. Parasuraman, Valarie A. Zeithaml, Leonard L. Berry . Journal of Marketing. 1985. Vol. 49 (4). P. 41–50. 75.
  • Головне управління статистики в Черкаській області: офіційний сайт. URL: http://www.ck.ukrstat.gov.ua (звернення 23.04.2022).
  • Гудков В.А., Бочкарёва М.М., Дулина Н.В. Качество пассажирских перевозок: возможность исследования методами социологии. ВолгГТУ. Волгоград, 2008. 163 с.
  • Дрючин Д.А., Шахалевич Г.А., Якунин Н.Н. Результаты технико-экономической оценки структуры производственной базы АТП . Грузовое и пассажирское автохозяйство. 2012. №1. С.63-69.

  • Copyright (c) 2022 Л.А. Тарандушка, І.А. Шльончак, І.П. Тарандушка