DOI: https://doi.org/10.32515/2664-262X.2022.5(36).2.206-212
Дослідження фактору швидкості та методик визначення швидкості при проведенні автотехнічної експертизи
Об авторах
І.А. Шльончак, доцент, кандидат технічних наук, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: igor_shlionchak@ukr.net
О.Ю. Лук’янченко, доцент, кандидат технічних наук, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: 111188@ukr.net, ORCID ID: 0000-0002-1734-397X
В.Б. Харенко, судовий експерт, Черкаський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України, м.Черкаси, Україна, ORCID ID: 0000-0001-7019-0602
Анотація
В роботі зазначається, що стрімка автомобілізація України закономірно спричинила за собою необхідність забезпечення безпеки дорожнього руху на новому сучасному рівні. Встановлено, що одним із дієвих заходів вдосконалювання системи забезпечення безпеки дорожнього руху є керування швидкістю. Це у свою чергу передбачає відповідну регламентацію дозволених швидкостей руху. Визначення швидкості автотранспортних засобів допомагає встановити причинно-наслідковий зв’язок між діями водія та настанням аварії. Було зроблено висновок, що найбільш значимою причиною дорожньо-транспортних пригод із важкими наслідками й загибеллю людей є неправильний вибір саме швидкості руху.
Дослідження фактору швидкості та методик визначення швидкості при проведенні автотехнічної експертизи
Об авторах
І.А. Шльончак, доцент, кандидат технічних наук, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: igor_shlionchak@ukr.net
О.Ю. Лук’янченко, доцент, кандидат технічних наук, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна, e-mail: 111188@ukr.net, ORCID ID: 0000-0002-1734-397X
В.Б. Харенко, судовий експерт, Черкаський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України, м.Черкаси, Україна, ORCID ID: 0000-0001-7019-0602
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1. Kostelnitska, H.V. & Kulyniak, I.V. (2009). Analiz rivnia avariinosti ta vplyv koefitsiienta zcheplennia na mozhlyvist skoiennia DTP i yikh vazhkist [Analysis of the accident rate and the influence of the coefficient of adhesion on the possibility of accidents and their severity] . Retrieved from http://www.rusnauka.com/24_PNR_2009/ Tecnic/50776.doc.htm. [in Ukrainian].
2. Bakker, E., Pacejka, H. & Lidner, L. (1989). A New Tire Model with an Application in Vehicle Dynamics Studies [in English].
3. Rediers, B., Yang, B. & Juneja, V. (1998). Static and dynamic stiffness-one test both results, Proceedings of the 16th IMAC [in English].
4. Turenko, A.M., Klymenko, V.I., Saraiev, O.V. & Danets, S.V. (2012). Avtotekhnichna ekspertyza. Doslidzhennia obstavyn DTP [Auto technical examination. Investigation of the circumstances of the accident]. Kharkiv: KhNADU [in Ukrainian].
5. Beshun, O.A. &Melanchenko, Ya.O. (2018). Faktory vplyvu na kochennia kolesa [Factors influencing wheel rolling] . Naukovi Horyzonty – Scientific Horizons, 12 (73), 45-56 [in Ukrainian].
6. Shabadei, A.M., Shevtsov, S.O. & Dubonos, K.V. (2003). Dorozhno-transportni pryhody. Osoblyvosti rozsliduvannia [Road accidents. Features of the investigation], Kharkiv, Fact, 127, [in Ukrainian].
7. Shevtsov, S.O. & Dubonos, K.V. (2002), Rozsliduvannia obstavyn dorozhno-transportnoi pryhody [Investigation of the circumstances of the accident]. Kharkiv, Fact [in Ukrainian].
8. Statystyka DTP v Ukraini [Statistics of road accidents in Ukraine]. patrol.police.gov.ua. Retrieved from http://patrol.police.gov.ua/statystyka/ [in Ukrainian].
Пристатейна бібліографія ГОСТ
Copyright (c) 2022 І.А. Шльончак, О.Ю. Лук’янченко, В.Б. Харенко