DOI: https://doi.org/10.32515/2664-262X.2022.5(36).2.246-253
Дослідження системи транспортного обслуговування пасажирів за показниками якості
Об авторах
В.М. Никончук, доцент, доктор технічних наук, Національний університет водного господарства і природокористування, Рівне, Україна, e-mail: v.m.nykonchuk@nuwm.edu.ua, ORCID ID: 0000-0001-7515-6016
Анотація
У роботі обґрунтовано параметри якості системи транспортного обслуговування пасажирів. Запропоновано комплексний показник якості для оцінки якості пасажирських перевезень, який враховує загальні критерії якості перевізного процесу та якості системи обслуговування пасажирів. На основі визначених критеріїв якості транспортного обслуговування пасажирів проведено соціологічне опитування жителів міста Рівне. Проведені дослідження дали можливість виявити слабкі та сильні сторони транспортного забезпечення, ідентифікувати ключові критерії, що визначають якість його роботи.
Дослідження системи транспортного обслуговування пасажирів за показниками якості
Об авторах
В.М. Никончук, доцент, доктор технічних наук, Національний університет водного господарства і природокористування, Рівне, Україна, e-mail: v.m.nykonchuk@nuwm.edu.ua, ORCID ID: 0000-0001-7515-6016
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1. Aulin, V.V. & Holub, D.V. (2008). Yakist perevezen pasazhyriv yak nevidiemna chastyna transportnoho protsesu. [The quality of passenger traffic is an integral part of the transport process]. Visnyk Kremenchutskoho natsionalnoho universytetu imeni Mykhaila Ostrohradskoho – Bulletin of the Kremenchug National University named after Mikhail Ostrogradsky, Vol. 5, Part. 2, 80-84 [in Ukrainian].
2. Fylymonova, I.Yu., Vasylenko, T.Ye. & Fesenko, D.V. (2011). Teoretychni aspekty otsinky iakosti roboty avtobusiv [Theoretical aspects of bus quality assessment]. Visti Avtomobil'no-dorozhn'oho instytutu – News of the Automobile and Road Institute, Vol. 2 (13), 15–20 [in Ukrainian].
3. Borovyk, N.A. & Syv'iuk, T.S. (2012). Otsinka iakosti ta efektyvnosti pasazhyrs'kykh perevezen' u suchasnykh rynkovykh umovakh . Estimation of quality and efficiency of passenger transportation in modern market conditions . Upravlinnia proektamy, systemnyj analiz i lohistyka. Tekhnichna seriia. – Project Management, Systems Analysis and Logistics. Technical series. Vol. 9, 268–270 [in Ukrainian].
4. Kucheruk, H.Yu. (2011).Yakist' transportnykh posluh: upravlinnia, rozvytok ta efektyvnist' [Quality of transport services: management, development and efficiency]. Kyiv: RVC DETUT [in Ukrainian].
5. Bol'shakov, A.M., Kravchenko, E.A. & Chernikova, S.L. (1981). Povyshenie kachestva obsluzhivanija passazhirov i jeffektivnosti raboty avtobusov [Improving the quality of passenger service and the efficiency of buses] . Moskow: Transport [in Russian].
6. Artem'ev, S.P. & Donskoj, V.M. (1984). Razvitie i organizacija mezhdugorodnyh avtomobil'nyh perevozok [Development and organization of long-distance automobile transportation] . Moskow: Transport [in Russian].
7. Vdovychenko, V.O. (2017). Metodolohichni osnovy formuvannia systemnoi efektyvnosti hromads'koho pasazhyrs'koho transportu v umovakh staloho rozvytku: monohrafiia [Methodological bases of formation of system efficiency of public passenger transport in the conditions of sustainable development] . Kharkiv: KhNADU [in Ukrainian].
Пристатейна бібліографія ГОСТ
Copyright (c) 2022 В.М. Никончук