DOI: https://doi.org/10.32515/2664-262X.2021.4(35).264-272
Оцінювання якості надання автотранспортних послуг
Об авторах
О.С. Хачатурян, кандидат економічних наук, Центральноукраїнський національний технічний університет, м. Кропивницький, Україна, e-mail: lenarice1982@ gmail.com, ORCID ID: 0000-0002-9717-2338
С.Л. Хачатурян, доцент, кандидат технічних наук, Центральноукраїнський національний технічний університет, м. Кропивницький, Україна, e-mail: serg130354@gmail.com, ORCID ID: 0000-0002-3562-1267
Анотація
Все більшого поширення та розвитку останнім часом набуває сфера надання автотранспортних послуг. Постійно збільшується число підприємств і одноосібних перевізників на ринку автотранспортних послуг. Разом з цим зростає й рівень конкуренції між надавачами автотранспортних послуг, що викликає необхідність підвищення якості надання автотранспортних послуг. Адже високий рівень якості дозволяє займати провідне положення у даному секторі економіки. Нагальною є необхідність проведення оцінювання якості надання автотранспортних послуг, причому актуальним є оцінювання якості їх з позицій споживачів цих послуг. У ході дослідження встановлено як групові, так і одиничні показники оцінювання якості. Аналіз існуючих показників виявив оцінювання якості послуг з урахуванням, у першу чергу, інтересів суспільства в цілому. Визначено основні базові положення, спираючись на котрі, може бути вдосконалена сукупність методичних підходів до оцінювання якості автотранспортних послуг. Встановлено рівні оцінювання автотранспортних послуг і їх зміст.
Оцінювання якості надання автотранспортних послуг
Об авторах
О.С. Хачатурян, кандидат економічних наук, Центральноукраїнський національний технічний університет, м. Кропивницький, Україна, e-mail: lenarice1982@ gmail.com, ORCID ID: 0000-0002-9717-2338
С.Л. Хачатурян, доцент, кандидат технічних наук, Центральноукраїнський національний технічний університет, м. Кропивницький, Україна, e-mail: serg130354@gmail.com, ORCID ID: 0000-0002-3562-1267
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1. Ponomareva, T.A. & Supryagina, M.S. (2005). Protsessnyy podkhod k otsenke vnutrennego kachestva v servisnoy organizatsii [Process approach to assessing internal quality in a service organization]. Menedzhment v Rossii i za rubezhom ‒ Management in Russia and abroad. 4, 74-81 [in Russian].
2. Novatorov E. Kachobrus (2001). Marketingovyy instrument dlya izmereniya kachestva obrazovatel'nykh uslug [Marketing tool for measuring the quality of educational services]. Marketing – Marketing. 6(61), 54-67 [in Russian].
3. Ponomareva, T.A. & Supryagina, M.S.(2004). Kak na praktike otsenit' kachestvo cherez kolichestvo [How to evaluate quality in practice through quantity]. Marketing v Rossii i za rubezhom ‒ Marketing in Russia and abroad 2(40), 51-63 [in Russian].
4. Shinkarenko, V.G. & Krivoruchko, O.N. (1999). Upravleniye rezul'tatami deyatel'nosti rabotnikov ATP [Management of the results of the activity of the ATP employees]. Kharkiv: Izdatel'stvo KHNADU [in Russian].
5. Minin, B.A., Syutkin, G.N., Terekhov, A.G. & Kuritsyna, V.V.(1996). SSK – unikal'naya sistema sertifikatsii kachestva [CCK ‒ a unique quality certification system]. Standarty i kachestvo ‒ Standards and quality. 7, 36-41 [in Russian].
6. Komarov, A.V., Ryazantsev, B.S., Tsurkov, N.S. et al. (1988). Povysheniye kachestva transportnogo obsluzhivaniya narodnogo khozyaystva [Improving the quality of transport services for the national economy]. Moskow: Transport [in Russian].
7. Trikhunkov, M.F. (1993). Transportnoye proizvodstvo v usloviyakh rynka: kachestvo i effektivnost' [Transport production in market conditions: quality and efficiency]. Moskow: Transport [in Russian].
Пристатейна бібліографія ГОСТ
Copyright (c) 2021 О.С. Хачатурян, С.Л. Хачатурян